Welkom op de Thermo Comfort servicepagina, wij helpen u graag verder!
Serviceformulier
Via het serviceformulier kan u een aanvraag indienen voor herstelling aan huis of, in voorkomend geval, voor een omruiling onder waarborg van een beschadigd geleverd toestel of defect binnen waarborg. (Lees onze algemene voorwaarden dienst na verkoop).
Naar het Service formulier!
Naar het KAYSUN Registratie formulier!
Technische informatie
Onze medewerkers helpen u graag verder met al uw technische vragen, over onze producten.
adres servicebalie: Stijfselstraat 3, 2000 Antwerpen
T +32 (0)3 202 88 26
F +32 (0)3 202 88 16
service@thermocomfort.be
Procedure
Herstelling aan huis
Voor zware of geïnstalleerde toestellen kan u een herstelling aan huis aanvragen:
Stap 1: u dient een volledig ingevuld serviceformulier in. ;
Stap 2: in geval van waarborg, voegt u het bewijs bij het serviceformulier. ;
Stap 3: u wordt zo snel mogelijk gecontacteerd om een afspraak te maken met één van onze techniekers.
Stap 1: u dient een volledig ingevuld serviceformulier in. ;
Stap 2: in geval van waarborg, voegt u het bewijs bij het serviceformulier. ;
Stap 3: u wordt zo snel mogelijk gecontacteerd om een afspraak te maken met één van onze techniekers.
Herstelling in de werkplaats
U bent Particulier?
Stap 1: U bezorgt het defecte toestel aan het adres van de servicebalie. ;
Stap 2: In geval van waarborg, levert u het bewijs daarvan bij afgifte van het toestel. ;
Stap 3: Het toestel wordt uiterlijk binnen 3 weken hersteld. ;
Stap 4: Als het toestel onherstelbaar blijkt en nog binnen waarborg is, kan het worden omgeruild. ;
Stap 5: U zal worden verwittigd wanneer uw toestel klaar staat voor afhaling.
Stap 2: In geval van waarborg, levert u het bewijs daarvan bij afgifte van het toestel. ;
Stap 3: Het toestel wordt uiterlijk binnen 3 weken hersteld. ;
Stap 4: Als het toestel onherstelbaar blijkt en nog binnen waarborg is, kan het worden omgeruild. ;
Stap 5: U zal worden verwittigd wanneer uw toestel klaar staat voor afhaling.
U bent professional?
Stap 1: U kan ervoor kiezen om het toestel mee te geven met onze transportdienst, bij eerstvolgende levering; of om het toestel zelf aan onze servicebalie te bezorgen. ;
Stap 2: In geval van waarborg, levert u het bewijs daarvan bij afgifte van het toestel. ;
Stap 3: Het toestel wordt uiterlijk binnen 3 weken hersteld. ;
Stap 4: Als het toestel onherstelbaar blijkt en nog binnen waarborg is, kan het worden omgeruild. ;
Stap 5: Heeft u het toestel zelf bij ons bezorgd, dan zal u na herstelling verwittigd worden dat het toestel klaar staat voor afhaling.Heeft u het toestel meegegeven met onze transportdienst, dan zal het toestel op dezelfde manier terug bij u worden bezorgd.
Stap 2: In geval van waarborg, levert u het bewijs daarvan bij afgifte van het toestel. ;
Stap 3: Het toestel wordt uiterlijk binnen 3 weken hersteld. ;
Stap 4: Als het toestel onherstelbaar blijkt en nog binnen waarborg is, kan het worden omgeruild. ;
Stap 5: Heeft u het toestel zelf bij ons bezorgd, dan zal u na herstelling verwittigd worden dat het toestel klaar staat voor afhaling.Heeft u het toestel meegegeven met onze transportdienst, dan zal het toestel op dezelfde manier terug bij u worden bezorgd.
Omruiling onder waarborg
Uitwendige schade
Stap 1: Maak foto’s van de schade en van de verpakking. ;
Stap 2: U meldt deze schade uiterlijk binnen acht dagen na levering. ;
Stap 3: Vervolgens dient u een volledig ingevuld serviceformulier in, voor omruiling onder waarborg. ;
Stap 4: Het beschadigde toestel dient beschikbaar te worden gesteld, in originele verpakking.
Stap 2: U meldt deze schade uiterlijk binnen acht dagen na levering. ;
Stap 3: Vervolgens dient u een volledig ingevuld serviceformulier in, voor omruiling onder waarborg. ;
Stap 4: Het beschadigde toestel dient beschikbaar te worden gesteld, in originele verpakking.
Technisch defect
Stap 1: U dient een volledig ingevuld serviceformulier in, voor omruiling onder waarborg. ;
Stap 2: Enkel als het toestel onherstelbaar bevonden wordt, kan het worden omgeruild. ;
Stap 3: Het defecte toestel dient ten laatste, binnen 10 werkdagen ter beschikking te worden gesteld.
Stap 2: Enkel als het toestel onherstelbaar bevonden wordt, kan het worden omgeruild. ;
Stap 3: Het defecte toestel dient ten laatste, binnen 10 werkdagen ter beschikking te worden gesteld.